Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2010 13:41 - Нова квартира,нов късмет !
Автор: balev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 991 Коментари: 0 Гласове:
0



След около година прекъсване пак започвам да пиша за моя си личния блог !Много неща се случиха за тая година,ама ме мързи да ви разказвам.Да си призная,че бях забравил за тоя сайт,ама реших да си напиша името в гуглето,че да видя аджеба какво съм дал и аз на интернет пространството.Както и да е...
 Имам си хубава квартира бе...Данчо пак си е тук.Георги моя многоуважаван колега същевременно ми стана и съквартирант.Този път имаме и женско присъствие.Магито (която в момента говори по телефона) си ни е украсата в съквартирантското ни общество(георги повръща,щото вчера се накова с ром(извинявайте за множеството скоби,ама не мога да пропусна да отбележа такива събития)))))))Та...Вчера се завърнах от двуседмично пътешествие из нашата родина..Посрещнаха ме както ви казах с нов дом !!!Заварих пълна маса с хорра и имаше и доста алкохол (хепи) Напихме се подобаващо,Данчо отиде да прави любов с КАКА РАДКА,прибра се и аз си легнах щото бях изморен.Не знам какво ще се случва от тук нататък в тая квартира.Очертава се интересно съжителство...Ще ви държа в течение...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: balev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23924
Постинги: 10
Коментари: 4
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930